Sunday, February 12, 2006

Sunday Times

Iman says "Hi yall, kita minggu lepas pergi pantai East Coast picnic dengan mak minah, wak atid, kak munirah, abg ahiz, abg ibrahim, yah, yani dan ilham pun ada jugak. Abah pulak kena kerja pasal sekolah dia ada open house. So mama yang drive kereta bawak kita orang semua ke sana.

Nadhirah says "Kita mandi dengan wak atid, pasal abah takde so dia yang dukung kita mandi kat laut. Tapikan cucu-cucu dia yah dan yani, takut nak mandi, pasal dia orang takut dengan laut...hehehe. Wak Atid kan dia belikan kita orang makan ais krim... syoklah!"

Juliana says "Mak minah masak mee siam goreng, dan kita orang makan banyak sekali kat sana lepas swimming. Nak dekat setengah hari kita kat tepi pantai, kesian abah dia kena kerja so tak dapatlah dia rileks dengan kita. Bila kita balik rumah mak minah, kak odah dan anak dia, sadiq pun sampai. Wow sadiq sekarang makin tembab... hehehe geram tengok pipi dia. Mak minah sampai rumah aje, masak lagi, lauk sadin dengan kari ayam. Abah bila habis kerja pergi sana, untunglah dia dapat makan...hehehe... Yah, Yani dan Ilham lain kali kita pergi picnic lagi k..."

No comments: