Thursday, October 26, 2006

Selamat Hari Raya 2006

S e l a m a t H a r i R a y a
kepada semua umat Islam di dunia
dan terutama sekali kepada
Ahli Keluarga Haji Salleh


Iman says "Hai... Selamat Hari Raya... kita tahun ni hari raya sambut kat Ayer Hitam. Sehari sebelum raya, hari isnin, kita dah pergi Ayer Hitam. Sampai aje, kita orang pergi Parit Raja, pasal mama dan abah belum beli baju raya lagi. Last minute tak payah pilih, beli aje apa yang ada. Tapi last minute shopping bagus tau, dia orang kasi discount banyak sekali, so dapatlah murah sikit."

Nadhirah says "Hari Raya kita orang berkumpul kat rumah Aki dan Wan. Pak Su, Mak Su, Pak Ngah, Mak Ngah (abang dan adik mama) dan sepupu-sepupu kita Danial, Nisha, Husna, Khairil, Shamir dan Aisyah pun ada. Cuma yang tak dapat balik Mak Long (kakak mama) aje. Malam raya kita main bunga api dengan sepupu kita, sampai Juliana melecur kat perut pasal kita terlanggar dia...hehehe."

Juliana says "Kurang asam punya Nadhirah, dia cucuk kita kat perut dengan bunga api tu, sakit tau! Petang raya gitu kita balik Singapore, terus ke rumah Tok kat Tampines. Tapi bila sampai, orang semua dah balik, tok cakap sebelum kita orang sampai, orang ramai sangat, semua kena diri. Malam-nya kita rumah Wakdir dan WakRam. Kita makan banyak sangat... asyik terkentut-kentut aje."

Yati says "Kami nak mengucapkan Selamat Hari Raya, dan Maaf Zahir dan Batin, apa yang tersilap cakap ke, atau tersilap buat ke, atau tersilap apa-apa ajelah... harap dapat maafkan."

3X says "adooiiii, sakit perut... makan banyak sangat...."

No comments: