Sunday, August 26, 2007

Austin Power !

Iman says "Hai Kengkawan... Apo Khabar? Kita actually baru balik dari Mount Austin. Saje aje nak menenangkan fikiran dan merilekan badan. Tapi sebelum kita pergi Mount Austin semalam, kita ada Parents Teacher meeting kat sekolah kita. Pagi-pagi mama dan abah pergi sekolah untuk jumpa cikgu dan form teacher Iman. Kita nervous jugak seh, takut teacher complain pasal kita. Cikgu cakap kita kat class Ok tapi cikgu cakap kita kuat mengadu dengan dia... hehehe... kita bukan ape, kita saje aje nak manja dengan dia, pasal dia cute... hehehe".

Juliana says "Kita pun semalam ada test GEP - Gifted Education Programme screening test. English dan Mathematics. Pukul 9 pagi sampai 12:30pm seh. Susah-susahlah questions nya, kita pun tak tahu kita buat betul ke tidak. Abah cakap tak payah lah waste time ambik, pasal tak compulsory, tapi kita nak ambik jugak. Manalah tahu dapat terus masuk university ke... hehehe."

Nadhirah says "Bestlah kita dapat rilek kat Mount Austin semalam. Lepas tu kita makan kat Pizza Hut, Jusco. Kita order pizza yang ada sausage/ Gambar nampak besar tapi bila datang kecik nya... Tapi pizza tu penuh dengan cheese so cepat muaklah kita orang... sedaaaaapppp."

Yati says "Malam hari kita main bowling kat Austin. Murah je, rm$15 untuk satu lane dan satu jam. Kita orang main sampai puas. Sampai pukul 10 malam kita anak beranak bowling. Lampu kena off pun kita carry on, pasal takde orang halau... hehehe. Esoknya pulak lepas swimming, kita pergi SPA kat sana. Wah cantiklah tempatnya, puas kalau pakai Sauna, jacuzzi berjam-jam kat dalam."

Dusty says "Mana dia orang pergi ni, satu hari satu malam tak balik-balik. Tapi takpe, dapat jugak aku tidur puas-puas. Bukan-nya apa, tapi kalau dia orang ni kat rumah, tak dapat aku tidur, asyik kena urut aje... rimas aku... hehehe"

No comments: