Tuesday, November 06, 2007

Week in Review

Iman says "Hai kengkawan, last week hari Rabu, sekolah kita tutup. So Abah bawak kita pergi jalan-jalan. Pagi-pagi lagi kita orang dah get ready dengan sports shoe kita, untuk hiking naik Bukit Timah Nature Reserve. Kita orang naik sampai summit. Lepas dah berpeluh, Abah bawak kita berendam pulak kat Jurong swimming complex.
Nadhirah says "Pada hari Sabtu lepas pulak kita orang pergi picnic dan Barbeque kat Changi Beach. Kita orang beli sotong, ayam, hotdog dan macam-macam lagi makanan untuk di bakar di tepi pantai. Kita sambil makan, sambil swimming sekali kat laut."
Juliana says "Actually pada minggu lepas juga, kita orang sempat pergi hospital untuk tengok sepupu kita Kak Mai dan Kak Oja, yang baru melahirkan baby mereka. Cute-cute lah dua-dua babies tu. Satu Shakira, lagi satu Shahira, kalau kita ada adik sekali, boleh kita namakan Shakila... hehehe. Wah tahun ni, ramailah babies kita dapat tengok... Abah! Mama! bila nak buat projek?... hehehe"
Dusty says "Hmmmm, bagus lah korang semua jalan-jalan, so dapat aku tidur kat rumah dengan nyenyak. Kalau tidak, macam nak meletup kat rumah, tak tahu diam semua, sampai aku kena sembunyi bawah meja..... *yawn*... mengantuklah... bye."

No comments: