Sunday, September 13, 2009

Iftar, Iftar dan Iftar

Iman says " Hai kengkawan... minggu lepas, kita iftar di sana sini. Pertama sekali pada sabtu lepas kita orang pergi rumah Wakdir. Fooh menunya - Nasi Kuah Rawan, sambal sotong, paru, bagedil... tu lah abah punya favourite menu. Abah cakap ayam goreng mak eton sedap poweerrrrr!!! dia cakap dia tak pernah rasa ayam goreng macam gitu punya sedap. Apa agaknya resepi mak eton... Terimakasih kepada krew TamanBahasa.

Juliana says "Pada esok harinya pulak, kita dijemput iftar di Taman Seri Austin. Kita dapat juga berjumpa dengan kak Aivi dengan tunangnya. Wak Ibu Anne masak pun poweerrrr jugak! Dia masak ikan keli sambal, pengat pisang, dan macam-macam lagi. Abah cakap dia tak pernah rasa ikan keli sambal macam gitu punya sedap. Apa agaknya resepi wak ibu anne... Terimakasih kepada krew Taman Austin."

Nadhirah says " Pada hari Sabtu pulak kita punya turn jemput orang datang iftar kat rumah kita di Horizon Hills. Wakdir family, Bibik family, Kak Yan family, Kak Eti dan abang Is datang untuk berbuka bersama. Mama masak Tom Yam dan ayam goreng, dan lain-lain mereka bawak macam ikan keli, sambal kerang, sotong Jusco, kuih-muih.. penuh satu table. Terimakasih semua datang ke rumah kami."


Puteri says "Hari ni pula, kita orang semua pergi rumah Wan dan Aki. Kita berbuka di Ayer Hitam pula. Macam-macam lauk juga Wan masak bersama Kak Husna, yang balik dari Mesir. Dia akan melahirkan anaknya lagi 2 bulan. Tu lah cicit pertama Wan dan Aki. Abah cakap Wan punya epok-epok sedap sekali, apa agaknya resepi Wan buat epok-epok power!!!!. Terimakasih krew Ayer Hitam."

No comments: