Sunday, February 20, 2005

boring takde plan....

my boatNadhirah says "Hi! kawan-kawan...hmmm tiap-tiap minggu ada plan, today takde plan lansung, so kita semua rileks one counter tengok TV sampai mabuk... tengok cartoon... umi dan abah boring, pasal kita orang semua (abang dan kakak jugak)tak nak kasi tukar channel... tapi hari ni kan takde Powerpuff Girls, so kita orang tengok apa-apa kartunlah yang ada..."

my boatIman says "Hello! Hari ni kakak kita dengan adik kita suka pukul kita, so kita nangis, bila kita nangis kena pukul lagi dengan abah kita, pasal dia cakap orang laki tak boleh nangis, tapi kita boringlah pasal kan kita tak suka pukul balik pasal Iman is a Lover not a Fighter... pukul-pukul orang tak baguslah, lain kali kalau dia orang pukul kita lagi, kita pakai Lightsaber, baru dia orang tahu"

my boat Juliana says "Yo! yo! apa khabar? Ni kita nak habaq, memang Iman ni lembik macam pompuan, kita orang pompuan pun tak lembik macam dia... Kita dengan Nadhirah suka body slam kat dia, lepas tu nanti dia "whekk... wheekk..." lepas tu abah kita datang body slam kat dia lagi.. hehehehe... Hari ni kita buat homework.. banyak sangat, susah pulak tu, umi kita ajar, abah kita pulak malas nak ajar... dia kalau ajar nanti spelling nonsense... kita tanya dia spell" Keyboard" macam mana, dia spell "Dinosaur"... umi pulak kalau ajar, satu block boleh dengar, kita kalau salah spell, nanti dia pekik "Kaay! Eeee! Whaiii!", rasa-rasanya anak orang sebelah boleh jadi pandai sekali dengar dia ajar."

No comments: