Saturday, February 26, 2005

Satay...satay.. mari kita makan satay...

my boatNadhirah says "Hi kawan-kawan, semalam kan malam-malam buta, abah kita bawak kita pergi makan satay kat east coast... hmmm sedapnya, kita makan 400 cucuk tau... (kita tak tahu kira lagi lah, jadi rembat ajelah)... ni pagi kita belum berak lagi, bila dah time mesti keluar besar macam baby"

my boatIman says "Nadhirah ni makan satay sampai kuah semua tumpah kat meja, kita orang kalau makankan kawan-kawan, kalau tak tumpah memang tak seronok. Satu meja mesti penuh dengan nasilah, kuahlah baru kita semua happy. Kita suka makan bawang tau, lepas tu dalam kereta kita kentut, hhmmmm... bau pekat!"


my boatJuliana says "Iman memang macam gitu, suka kentut, lepas tu lagi satu dia suka berak kat dalam swimming pool. Kat semua malaysia hotel yang kita duduk, swimming pool banyak tercemar dengan iman punya tahi.... marah dia pun dah tak guna..... Kita mengantuklah semalam, abah ni nak dengan midnight apa dia punya mabuk bawak kita pergi east coast, dia orang semua seronok makan, kita tidur kat meja.... alamak bau apa ni...... ni mesti nadhirah tengah melabur..."

No comments: