Friday, March 25, 2005

Good Friday... Good Day.....

my boatJuliana says "Hari ni holiday Good Friday, so kita tak sekolah. Kita orang pun tak tahu nak buat apa kat rumah, tengok cartoon ajelah. Tengahari gitu, kita semua pergi makan kat KFC, lepas tu sewa VCD kat kedai.

Nak dekat petang pulak, kita ambik Haziq, kak Yan dan abang Herman kat Tampines Mall, dan abang Herman drivekan kereta kita ke Railway Station untuk makan dinner. Sampai disana orang ramai jugak, sampai takde tempat duduk. Abah kita makan Sup Kambing (tak pelawa orang makan pun), umi kita makan tahu goreng, kak yan makan nasi goreng dan kita semua makan hotdog. Abang Herman belanja makan Ikan pari sambal cincalok, daging kicap, kerang...etc etc...

Lepas tu kita ajak dia drive naik Mount Faber, sampai kat atas cable-car station, ingat macam nak naik cable-car tapi bila kak yan pergi counter dah tutup. Lepas tu abang herman ajak kita pergi Labrador Park... cari tempat pelik-pelik gitu, nak explore lagi tapi Umi ni spoil marketlah, dia takut tak masuk dalam lagi. Lepas tu bila balik, kita jalan ikut the Gap, jalan yang berpusing-pusing kat West Coast. Kita semua dan Haziq tidur kat dalam kereta pasal kenyang sangat dan penat. Lepas hantar mereka balik kat Punggol kita pun balik rumah.

my boatYati says "Terimakasih Yan dan Herman belanja makan dan bayarkan petrol, dan drivekan kita jalan-jalan. Suka si bapak budak 3X tu dapat rilek kat backseat jadi passenger pulak sekali-sekali. Nanti bila you all dah dapat your red Vios, boleh kita tumpang pulak."

No comments: