Tuesday, March 29, 2005

Ssshhh... jangan bilang kakak

my boatNadhirah bisik "Sshhh.... kawan-kawan hari ni kan kita semua pergi swimming kat Jurong, pasal abah kita masih cuti, tapi kan Kakak kita Juliana dia tak tahu pasal dia pergi sekolah. Kita orang tak bilang dia, nanti dia sedih tak ikut. Tadi kita berendam dari pukul 2pm sampai pukul 5.30pm, naik kecut kaki tangan kita. Abah, umi, abang iman dan kita sampai jadi gelap kulit, macam suburntlah. Besok abah dah start kerja balik, so duduklah rumah balik."

my boatJuliana says "Hhmmmm... apasal ye bila kita balik tadi, semua orang nampak hitam aje, hmmm... jangan-jangan dia orang pergi swimming tak tadi. Takpe kita kat sekolah lagi seronok, dapat belajar macam-macam... tapi sedih jugak kalau kena tinggal. Takpelah Abang Herman, ada banyak tiket untuk kita, Night Safari, Jurong Bird Park dan Snow City, so nanti kita boleh ikut jalan-jalan lagi...yeah!"


my boatYati says "Tahniah kepada Munirah dan Ibrahim, Baby Boy mereka telah selamat dilahirkan hari ini. Ibu dan anak sekarang ada di Kandang Kerbau Hospital Wad 32 Katil 11. Syukur Alhamdullilah."

No comments: