Thursday, January 12, 2006

Iman First Day of School










(click kat button Play untuk view video)


Iman says "Ni kan video kita punya experience dari gunting rambut kat kedai dan kita punya first day of school. Kita happylah pergi sekolah, seronok habis. Kita pergi dan balik naik van ke sekolah. Oh ye, name sekolah kita Si Ling Primary School dan kita class Teamwork One."

Yati says "We are proud of him, sikit pun takde rasa takut atau menangis, tapi sebaliknya, dia punya tak sabar nak pakai baju sekolah dan nak pergi sekolah. Its like his energy goes up ten times. Tapi dia ni suka tertinggalkan barang, first day aje, lepas turun van dia lupa nak bawak beg sekali...hehehe. Lepas tu second day, buku dia ada missing, sampai teacher pun tanya kita mana buku dia, mesti tertinggal somewherelah tu."

3X says "Nasib baiklah dia ni tak macam aku, pergi sekolah first day melalak macam nak apa, buat susah arwah mak dulu. Dulu terbayang jugak, kalau dah ada anak, mesti ada yang ikut perangai aku pergi sekolah nangis, so far Juliana dan Iman tak macam gitu, tapi cannot speak too soon, tengok si Nadhirah pulak macam mana."

WE ARE PROUD OF YOU IMAN! YOU ARE THE MAN!

No comments: