Wednesday, January 04, 2006

Weekend Happening

Iman says "Hari sabtu lepas kita ada family gathering kat Costa Sands Resort. Hari sabtu tu actually first day lah, tapi kita overnight, pasal katil satu aje. Actually cuma ada barbeque keledek aje, tapi alang-kepalang ayam pun dibeli oleh maketon untuk bbq sekali. Wakdir, bik, kakyan family, dan kaketi ada sekali. Wak Atid family pun ada, dan juga abah punya favourite cucu-sedara, Ilham. Abah happy dapat lepas rindu kat baby cute tu... cepatlah mama buat lagi satu, abah tengah kempunan tu...hehehe"

Nadhirah says "Malam tu kita tengok cik Pon pt2 pun cerita, semua orang terpekik-pekau tengok babak-babak terperanjat. Abah cakap cerita-nya bukan seram sangat, pasal lama-lama ceritanya macam cerita Kung-fu aje. Lepas kita makan-makan kita balik rumah, dan keesokan hari-nya datang lagi."

Juliana says "Esok hari-nya kita datang balik, pagi-pgai dah pergi main bowling. Abah dan mama menang, actually mama punya scorelah yang buat menang 110 (2nd place), abah cuma 99 aje. Lepas tu kak mai ajak kita masuk WildWildWet - Thanks kak Mai! pasal dia ada voucher discount untuk masuk satu family. Seronoklah kita dapat swimming dengan muhd, danish, sabryna, cik ad, kak atiq dan kak wani. Macam tak nak keluar, tapi kena paksa keluar pasal ada game amazing race pulak."

Yati says "Lepas budak-budak mandi kita join game Amazing Race, team kita Abg Atid, Faiz, me and my hubby. Lari punya lari kepenatan betul. Kita ingat game-nya macam kat TV tu, siapa sampai dulu boleh menang, kita pun berlari sana-sini untuk kejarkan time (7pm), pasal kita takut kena disqualified kalau lebih dari timing. Kita sampai 2nd lepas mai family, ingatkan bolehlah dapat no.2 atau 3, sekali keputusan-nya no.6.... hmmm pilu... kalau tahu tak kena potong markah atau disqualified pasal lambat, tak payahlah susah-susah lari. Anyway thanks kepada sesiapa yang vote kan untuk blog kita. Actually semua blog bagus dan ada kelebihan yang tersendiri."

Special Shout-Out to Kak Eton pasal Sup Tulang the best in the World. Tak pernah kita rasa Sup Tulang sesedap itu. POWER!!!

No comments: