Sunday, July 09, 2006

World Cup Moment at Blk 313

Iman says "Hai kengkawan, semalam kita tengok world cup game placing 3/4 kat rumah Wakdir. Kita sampai sana pukul 10 malam, kak Mai dan abg Anis dah kat sana. Kita anak beranak semalam pakai jersey merah untuk represent Portugal. Kak eti dan abg Is pun ada jugak, dia orang bawak bantal merah besar. Bibik family sampai lepas midnight pasal dia orang stuck kat checkpoint."

Nadhirah says "Mak Eton masak Sup Tulang, foooohhh sedap sekali. Wakdir pun kasi kita makan tidbits crackerslah, coklatlah, gula2lah... kenyang. Sementara kita tunggu game nak start, kita tengok video pulau kapas, cerita "The Omen" dan bibik pulak bawak vcd cerita "Mayat tersempit ais." Cerita macam seram tapi takde sound, so semua orang buat cerita dan sound effects sendiri...hehehe"

Juliana says "Pukul 3 pagi game pun bermula, Sufi dan kak Atiqa duduk kat depan, dia orang aje support Germany. Kita semua terpekik-pekau marah referee dan bersorak bila goal, rasa-rasa satu block 313 boleh dengar. Suffi cakap score 3-1 German menang, betul seh, dia dapat $5 dari wakdir pasal tekaan yang tepat. Habis game, dalam pukul 5 pagi gitu kita makan nasi lemak... pendek kata kita balik dengan perut kenyang dan kepala senoneng.... puas".

No comments: