Monday, October 17, 2005

Apa kita buat weekend lepas....

Iman says "Hi members, hujung minggu lepas kita makan banyak sekali. Hari Sabtu kan, kita buka kat rumah Cik Aini (kakak abah yang tinggal kat Johor tu). Dia mintak tolong dengan Abah, tukarkan power supply computer dia. Sambil tu dia jemput kita buka puasa kat rumah dia sekali. Kak Intan dan Abg ____ (lupalah nama dia) pun ada sekali, tapi Kak Aivi kat KL tengah belajar. Phhoolamak lauk punyalah banyak, ada Asam Pedas, ada luk kacang bendeh, ada kuih bom, ada rendang masjid, ada air mata kucing, dan desert-nya puding. Kita orang punyalah kenyang!"

Nadhirah says "Hari minggu pulak, kita buka kat rumah Wakdir, kita makan Nasi Bryani, ayam goreng, lontong goreng.. mabuk... mabuk... mabuk kekenyangan. Wakram, Bibik, Kak yan family semua ada."

Juliana says "Balik dari rumah Wakdir malam-nya, kita terus pergi rumah Busu, pasal Kak Atiq, Danish dan Wak Ramlah ada birthday celebration. Nasib baik bila kita dah sampai, kek belum potong. Abah kan makan kek lebih dari orang lain. Maklong, kak mai family semua ada. Dan juga kita dengar berita, Abg Dali dan Kak Yanti confirm tengah uweek.. uweek... makna-nya tengah pregnantlah tu, due-nya next year June. Congrats Abg Dali dan Kak Yanti"

Yati says "Rasa-rasanya kita sampai sekarang masih kekenyangan, perut pun dah macam orang mengandung, jadi bulat. Terimakasih kepada kakak-kakak, abang-abang yang pelawa kita buka puasa bersama-sama. Semoga kita akan dipelawa lagi... hehehe"

3X says "Gua Kenyang Rabak beb....."

No comments: