Monday, October 24, 2005

Weekend happening!

Iman says "Hari minggu lepas kita busylah beb... pada hari sabtu kita pergi Angsana dengan busu, kak atiq, wani, cik ramlah, cik saadon, abg dali, kak yanti, abg udi, abg samad, cik mai, abg anis, muhd, danish dan sabyrna. Dia orang beli kuih banyak sekali untuk hari raya. Dan dia orang pun beli baju raya kat sana."

Nadhirah says "Lepas shopping kat Angsana, kita pergi Restoran Singgah Selalu kat depan Danga Bay. Kita makan banyak lauk dengan nasi... powerlah. Kita sampai sana siang, nak dekat pukul 5:30pm, so duduk ajelah kat sana dulu, tunggu waktu buka."

Juliana says "Actually kita tak tahu siapa belanja, pasal bill semua busu ambik, so busu dan cik saadon ribuan terimakasih, belanja kita makan. Lepas buka, kita balik singapore, abg dali, kak yanti dan abg udi tumpang kereta kita. Jam rabaklah malam sabtu tu."

Yati says "Hari minggu pula, kita buka kat Tampines rumah bibik. Banyak makanan untuk berbuka. Ada mee hoon goreng, ada mee siam, ada nasi ayam, ada roti john...dan bermacam-macam lagi lauk pauk power! Seronok dapat berbuka ramai-ramai, kita bawak balik pun bermacam-macam makanan, sampai rumah makan lagi."

3X says "Gua kenyang rabak lagi beb!"

No comments: