Saturday, July 07, 2007

Iman says "Hi kengkawan, lama kita tak cerita. Whats up dude! Wah penatlah hari ni. Kita orang actually baru balik dari overseas... Pulau... bukan Redang, tapi Pulau Belakang Mati, Sentosa. Kita actually dari pagi nak pergi tapi on the way kita dapat sms dari Kak Odah, PC dia rosak. So kita detour ke Kg Arang rumah dia. Kat sana kita jumpa Shadiq dengan Yani dan Iya."

Nadhirah says "Lepas Abah dah betulkan PC kak odah, kita bawak Yani dengan Iya sekali pergi Sentosa. Seronoklah bawak mereka jalan-jalan sekali. Bayangkan kita 5 orang kat backseat, macam nak roboh kereta dengan kita punya kecoh."

Juliana says "Kita orang mandi laut, naik tram, tengok fireworks, makan ice-cream, pergi Merlion... Seronoklah kita orang. Kita orang buat kecoh, nyanyi-nyanyi, lari merata-rata, sampai malam nak dekat pukul 10 baru kita hantar Yani dan Iya balik."

3X says "Those 2 girls (Yani dan Iya) are the most adorable litle girls, and they are so full of energy, but they are well behaved and never complain or whine about anything. Today we had a taste of how it feels to be parents of 5, and many heads turn to see the commotion of this "family". The kids really enjoyed themselves, and if I am blessed with 2 more children, I like them to be like the 2 girls."

Yati says "Anyway kita nak ucapkan terimakasih dengan Oja dan Arin untuk last week, jagakan our children. Kita dapat 2 tiket free untuk tengok Transformers kat Grand Cathay, so kita hantar budak-budak ni kat rumah Oja. Dah bertahun tak dapat tengok wayang berdua-duan, so dapatlah ber"dating" balik. Anyway, power ah cerita Transformers tu, you all mesti tengok kat wayang, tak tengok rugi."

No comments: