Sunday, June 05, 2005

JB Karnival

my boatIman says "Hari ni kita pergi Danga Bay, pasal Wan ada masuk pertandingan memasak kat sana. Aki tak pergi pasal dia tak larat nak drive jauh-jauh. Hari ni ada Karnival kat Johor, but we're not sure what type of Karnival, so anyway kat sana happeninglah sikit."

my boatNadhirah says "Dinner time kita pergi makan kat Larkin, pasal Umi nak makan nasi lemak kat sana, biasalah tu tempat favourite dia. Kita pun tak tahu kenapa dia suka makan nasi lemak kat situ, macam biasa aje rasa. Agaknya murahlah sebab tu dia suka, cuma rm$1.50 aje, so boleh makan banyak-banyak...hehehe"

my boatJuliana says"Lepas makan kita orang lepak kat tempat padang yang ada jam depan Hyatt Hotel tu. Kita duduk kat situ pasal ada Karnival Konvoi kenderaan yang dibuat oleh Proton. Banyak betul motor dan kereta, semua akan parade depan City Square, kalau you all ada masuk johor, perasan tak dia orang taruk kerusi depan City Square, malam nilah dia punya show. Macam-macam kenderaan, motor dan kereta yang dibuat oleh proton semua beratur untuk start parade... happening betul, ramai orang. Kita orang pun dapat makan free, pasal bila kita duduk situ, organiser dia bagi-bagi makanan bungkus, Umi pakai baju hitam, sama macam dia orang punya seragam, so dia orang ingat kita pun one of the participant... hehehe... rezeki jangan ditolak...anyway bila kita balik 9.30pm nasib baik tak jam.... phhhoooiiiii penat."

No comments: