Saturday, June 04, 2005

Movie Date at JB

my boatIman says "Hari ni pagi-pagi macam tak boleh bangun, pasal semalam balik lambat. Kita orang punya mata macam tak boleh bukak, bila umi mandikan kita semua, kita semua masih stone temple pilot. Tapi bila umi cakap nak bawak kita tengok wayang dengan suffi dan hatim, baru mata kita segar/terbeliak."

my boatNadhirah says "Actually sejak last week, Kita dah buat date dengan Hatim tengok wayang kat City Square, JB. Kita tengok Madagascar, pukul 12:50pm. Kita orang semua duduk berderet, kita, iman, juliana, suffi, kak syirah, hattim, kita orang semua ketawa tengok cerita tu."

my boatYati says"Lepas tengok wayang ingat nak pergi Kluang Waterworld, tapi by the time kita habis tengok wayang dah 2pm lebih, lepas tu kita pergi stopover dan makan kat Pandan Market, si driver 3X mengantuk sangat, so dia dan budak2 tidur dalam kereta, maklumlah tak cukup tidur semalam pasal balik lambat sangat. By the time mereka bangun dan lepas tu habis makan dah 4pm lebih. Kira-kira kalau kita pergi, sampai sana pukul 6pm, nak mandi apa malam2. So Kluang tu kena rain-check dululah."

No comments: